Психология 1. Темперамент туралы түсінік2. Ұлт психологиясы3. Психологияның отбасылық тәрбиеде алатын орны4. Адам түсіктерінің түрлері мен рөлі5. Қиял туралы жалпы ұғым6. Девианттық мінез-құлық7. Бала, педагог, ата-ана балаларды тәрбиелеудегі бірлікті қамтамасыз ету8. Ата-ананың беделі және педагогикалық әдептілік сезімі9. 12 жылдык білім берудін максаты мен күтілетін нәтижелері10. 12 жылдық білім беру мақсаты11. 12 ЖЫЛДЫҚ МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫНЫҢ БЕЙІНДІК ҚАБІЛЕТІН ДИАГНОСТИКАЛАУДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ РӨЛІ12. 5-6 СЫНЫПТАРДА БАТИКТІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ13. Адамгершілік — рухани тәрбиенің маңыздылығы14. Ата мен ана – бала тәрбиесiнiң қамқоршысы, өнегесi15. Ата мен ана – бала тәрбиесiнiң қамқоршысы, өнегесi16. Ата-ананың беделі және педагогикалық әдептілік сезімі17. Атамекен - Қазақ елі18. Ақпараттандыру жағдайында білім ұйымдары басшыларының инновациялық кедергілерден шығуы туралы19. АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТТІ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІН ОҚУШЫ БОЙЫНА ҚАЛЫПТАСТЫРУ20. Ақпараттық мәдениетті оқыту процесінде оқушы бойына қалыптастыру21. АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ САЛАСЫ БОЙЫНША ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ КЕЗЕҢДЕРІ22. АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУДА ПӘН МҰҒАЛIМДЕРIН ДАЙЫНДАУ23. БIЛIМ БЕРУ ЖҮЙЕСIН АҚПАРАТТАНДЫРУДЫ ДАМЫТУДАҒЫ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАР24. БIЛIМ БЕРУ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРIНIҢ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ САЛАСЫ БОЙЫНША БIЛIКТIЛIГIН КӨТЕРУДІ ДАМЫТУДЫҢ НЕГIЗГI ЖОЛДАРЫ25. Білім беру жүйесінің жай-күйін талдау26. Білім беру жүйесіндегі психологиялык қызметтің теориясы27. БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН КӨТЕРУДЕ АРНАЙЫ ҒЫЛЫМИ, ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЗЕРТХАНАНЫҢ АТҚАРАТЫН РӨЛІ28. Білім берудің мазмұнын жаңарту29. Білім берудегі ақпараттық технологиялар30. Білім мазмұны31. Білім негізі - бастауыш мектеп32. Білімді басқарудың мемлекеттік-қоғамдық жүйелері33. Білімнің мәні мен мазмұны34. Бала, педагог, ата-ана балаларды тәрбиелеудегі бірлікті қамтамасыз ету35. Балалар ұжымының жағдайын диагностикалау әдістемесі36. Баланың психикалық жетілуі37. Бас бостандығынан айырылғандарды материалдық-тұрмыстық және медициналық-санитарлық жақтармен қамтамассыз ету38. БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІГІНІҢ ОҚУШЫЛАРҒА САПАЛЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ РӨЛІ39. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктер40. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ41. БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІН МЕҢГЕРУДЕ СУРЕТТІҢ АТҚАРАТЫН РӨЛІ42. БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ ЕСКЕРЕТІН КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕР43. Бүгінгі өмірді компьютерсіз елестету44. Дамыған елдердегі білім беру45. Девианттық мінез-құлық46. ДЕВИАНТТЫҚ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ47. Дүниені дүбірлеткен Түркілердің дене тәрбиесі48. Ес психологиясы49. Жасөспірім шақтағы интернет-тәуелділіктің белгілері мен механизмдері50. Жасөспірімнің психикалық даму ерекшеліктеріне интернет-тәуелділіктің әсері51. Жаңа ақпараттық технология құралдарын пайдалану52. Жеке адамның қарым- қатынас жайлы түсінігі53. Жеке тұлға психологиясы және оған әсер ететін факторлар54. Жеке тұлғаның қалыптасуы, дамуы, тәрбиесі55. ЖОО-ДА ӨТКІЗІЛЕТІН ПЛЕНЭР ПРАКТИКАСЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ56. Интернет тәуелділіктің психологиялық-педагогикалық негіздері57. ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛIМДЕРIНIҢ БIЛIКТIЛIГIН КӨТЕРУДІҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ58. Көне тарихи-мәдени ескерткіштер - тәрбие құралы59. Логика дегеніміз не60. Мамандардың бiлiктiлiгiн арттыратын жүйе бойынша негiзгi қойылған мiндеттер61. МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ТӘРБИЕ БЕРУДЕ МӘДЕНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ62. Мұғалім-мектеп тірегі63. Мұғалімнің ақпараттық – коммуникациялық құзырлылығы мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру64. Ойын технологиясы арқылы оқушылардың шығармашылығын қалыптастыру65. Оқу формалары66. Оқу үрдісінің мәні67. ОҚУШЫЛАРДЫ КӨРКЕМ ЕҢБЕККЕ БАУЛУ68. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ69. Оқушылардың танымдық қызығушылығы70. Оқушылардың ұжымдық танымдық әрекетінің пед. негіздері71. Оқытуды ұйымдастыру формалары72. Оқытушы мен студенттің өзіндік жұмыстарының жоспары73. ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ДАЯРЛАУДА АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ74. Педагог мамандарды даярлауда ақпараттық құзырлықты қалыптастырудың дидактикалық мүмкіндіктері75. ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ҚОЛДАНУДЫҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ76. Педагогика адам тәрбиесі жөніндегі ғылым77. Педагогикалық риторика78. Педагогикалық талаптар79. Педагогикалық технологиялар және мұғалімнің шеберлігі80. Педагогикалық шеберлік81. Педагогикалық этика82. Педагогикалық қарым-қатынас83. Педагогикалық әсер ету – педагогикалық технологияның объектісі ретінде84. Педагогтың топпен жұмыс істеуі85. Психологияның даму тарихы86. Саралап, деңгейлеп оқыту технологиясы87. СПОРТТЫҚ ӘРЕКЕТТЕРДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТӘРБИЕСІН БАСҚАРУДЫҢ ЖЕКЕ ӘЛЕУМЕТТІК МЕХАНИЗМДЕРІН АЙҚЫНДАУ88. СТУДЕНТТЕРДІ ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИ МҰРАДАҒЫ ӨРНЕК ӨНЕРІНІҢ КӨРКЕМДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНА БАУЛУДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ89. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗ БЕТІМЕН ОҚЫТУШЫНЫҢ ЖЕТЕКШІЛІГІМЕН ЖАСАЙТЫН ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУЫНЫҢ ЕР.90. Сынып жетекшісінің қызметі мен лауазымдық міндеттері91. Таным. Ғылыми таным.92. ТАРИХИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ САБАҒЫНДА ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ЖАСТАРҒА ТӘРБИЕ БЕРУ93. ТАРИХИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІҢ ПАТРИОТТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДЕГІ МАҢЫЗЫ94. Темпераменттер жөнінде95. Топ психологиясын зерттеу әдістері96. Топ психологиясын зерттеудің методологиялық және әдістемелік мәселелері97. Топ психологиясының ғылыми таным жүйесіндегі орнын түсіну98. Топ психологиясының қазіргі тенденциялары мен перспективалары99. Топтағы жеке адам мәселесі100. Топтағы қарым-қатынас101. Топты зерттеудің әлеументтік психологиялық мәселелері102. ТПҮ педагогика пәні және мұғалім қызметінің объектісі103. ТПҮ құрылымындағы оқыту104. ТПҮ-тегі тәрбие түрі, әдістері, құралдары105. Тұлға қалыптастырудың халықтық тәжірибесі106. Тәрбие мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етілуі107. Тәрбие әдістері108. Тәрбиенің мән-мағынасы109. Тәрбиенің құрал-жабдықтары мен формалары110. Халық дәстүрлі өнері — ұлттық мәдени мұра111. ШЕТЕЛДІК МЕДИАБІЛІМ ТӘЖІРИБЕСІН ТАЛДА112. Шығармашылық шыңдалу - басты бағыт113. Ынтымақтастық педагогика114. Этнопедагогика мен этнопсихологияның ортақтығы115. Этнопедагогикалық зерттеу әдістері. Өзге ғылым салаларымен байланысы116. Этнопедагогиканың оқу пәні ретіндегі негізгі міңдеттері117. Ғылыми білімдер жүйесінде Әлеуметтік психологияның рөлі118. Қазіргі мектептегі білім берудің мазмұны119. Қазақ батырларының наным-сенімдері мен этикасы120. ҚАЗАҚ ОЮ-ӨРНЕГІ – ХАЛЫҚТЫҚ МҰРА121. ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ОЮ-ӨРНЕКТЕРІНІҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ122. Қазақстан Республикасындағы 12 жылдық жалпы орта білім беру тұжырымдамасы123. Қарым-қатынас теориялары124. Қиын балалармен жұмыс125. Қиял туралы жалпы түсінік126. Қыз бала - ұлттың ұяты, халықтың шырайы127. ҚЫТАЙ ХАЛЫҚ РЕСПУБЛИКАСЫНДА БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІН САБАҒЫН ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІГІ128. ҰЛТТЫҚ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ129. Ұлттық ойындар мен өнердiң тәрбиелік сипаты130. Ұлттық салт-дәстүрлерді насихаттаудың тәрбиелік мәні131. ҰЛТТЫҚ ҚОЛӨНЕРДІ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ САБАҒЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ132. Әлеуметтік мәдени сервистегі психолгияның мәні133. Әлеуметтік психологиядағы жеке тұлға мәселесі134. Әлеуметтік психологияның методологиялық негізі135. Әлеуметтік психологияның негізгі бағыттары136. Әлеуметтік психологияның ғылыми білімдер жүйесінде дамуы137. Әлеуметтік психологиясы идеяларының қалыптасу тарихы
CалықтарOil and GasАнглийский языкАстрономияБілімБанк ісі, қаржыБиологияБиология, валеологияБухгалтерлік есеп және аудитБухгалтерлік есеп, аудитБухгалтерский учет, аудит и налогиГеографияДенсаулықЖалпы тарихЖеке тұлғаларЖурналистикаЗаңЗаң ғылымыИнформатикаИстория зарубежных странИстория КазахстанаКраткие биографииКультура КазахстанаЛитератураМаркетингМатематикаМедицинаМеждународные отношенияМенеджментМәдениетМәдениеттануПедагогикаПолитология, СоциологияПсихологияСаясаттануТарихТехнические специальностиФизикаФизика, химияФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭкономика және қаржыЭкономика и финансыЮриспруденция, правоҚазақ тіліҚазақ тілі мен әдебиетіҚазақ әдебиетіҚазақстанҚазақстан тарихыҚұқықӘдебиетӘлеуметтану және саясаттануӘлеуметтану, саясаттануӨнер, мәдениет, дінтану