Ағарту тарихнаманың жалпы сипаттамасы
Ағарту тарихнаманың жалпы сипаттамасыСабақтың мақсаты: тақырып бойынша ұғымдарға аңықтамаларды және ойшылардың еңбектерінің мазмұнын аңықтау Тақырыпқа арналған сұрақтар:
Философия және ағартушылыққа тарихи ойы – мынау ойлардың бүтін кешені Философияда идеологияның білім беру замандары және тарихнаманың , ұйымдасқанның олардың ықпалын жасауы астында , негізгі ойлар бірнеше белгілейді . Ең алдымен , олар үшін мінездемелі соңғы және жоғарғы беделде сияқты рационализм үстемдік , ақылға сенім, ұмтылу ақылда құрылу . Секуляризация абстракты тарихи процес жүру түсінулері , құдай түсінілуге бастайды философиялық бас сияқты барлық заттардың , заңдылық сияқты әлем дамуында , табиғатта және қоғамда барлық бағынышты , бірақ мыналар жанында есептеледі , не анықталған құдай бұза алмайды оларға заңдар . Болат ақылы көруі нүктесінен сыншыда душар болу және зерттеуге барлық тарих проблемалары , соның ішінде және сұрақ дін туралы . Замандары сонымен қатар тұрды дүние жүзілікті аламын Қайнарлардың терең тарихилар көбірек ағарутушы ұлдары Ойшылар білім заманына бекітілді . аламын – көру тарихи нүктесін және бірыңғай бүтін сияқты адамзатты анықтап қарады , Көру элементтер — тарихи нүктелері сонымен қатар ойшылардың көзқарастарында білім бірақ және мәдениет дамуына әр түрлі үлеспен және өркениеттің . замандары болдыны аламын – олар жалпы Адам туралы әрқашан сөйледі , Олар ақыл мерекесіне және алға басуға сенді адамзат туралы және оның мақсаттарда бүтінде . – Мынамен байлаулы болатын және қалай нәтиже — және алданулардың . ақты жолымен , Барлық қоғамдық қатар жетіспеушіліктері өткенде анықтап қаралды жолмен шындық түсінулері адамдардың мүмкін үлкен санымен . аламын ойдың , экономикалық , әлеуметтік , саяси Жеке адамдардың жиынтық ағартушылар тарихи құбылыстардың түсіндіруіне жақын келді бөлек атомдар өзімен олар үшін қоғам ұсынды , Біріктіру фактісі өзі түсіндіру үшін бұларды қоғамдық келісім — шарт теориясымен ең алдымен қоғамға жекеленген жеке адамдардың алуан көңіл болуларға доспен дос кіреді және қиыстырудың рационалистілер пайдаланды . Олар есептеді Идеалистік ағартушылары қоғамдық көңіл болулардың түсінуіне жақын келді . , дұрыс қоғамдық құрылғы мүмкін қол жеткен емес білімді ақты ой аламын томға , алға емес нағыз қозғалушы күшімен және салыстырма тарихтер келеді кішкене беттердің шеңбері басына , білім мынау биігінде тұратындардың маңызда , заман тарихи реалиялары қайтарды , қашан білімді аламын , рационализмы қабылдады жіңішке дінге қарсы мінез — құлық сонымен қатарды аламын ойларының әйгілі баяндауы түсіну үшін , францийда ойдың атмосфера білім үшін әсіресе мінездемелі болатын . аламын ойларымен қызықты , Анаға дайын батыстағы Европаға қоғам болды сонымен қатар ақсүйек бөлім және дворяндықтың білімді аламын қана емес білім ақты ойлары салыстырма кең жүрісті алды , Құрылған буржуазиялық зиялы батыс европалықтарды елдерде қоғамдық пікір көрінді . аламын және шынында , қолайлы болдыны Бірақ ғасырда білім салыстырма кішкене адамдардың тобына ақтыЕгер ғой — өкілдерді білім замандары , Вольтер сияқты , және құдайды мақұлдады , олар ұстанды — және басқы себепті сияқты құдайды мақұлдады , анау ғой уақыт практикалық ал емес қандай тұрақты киліккен және күш Адам ерік анықтаушы . аламын – көптеген ағартушылардың позиция Әйткенмен саяси істерінде және олардың ашулы дінге қарсы көзқарастар болды . , көптеген ағартушылар толық бастартымады томға ойла , халыққа арналған жүген сияқты дін керек емес , Вольтер құрал сияқты жөнге салудың оның мінез — құлықтың . , барлықтардың оның антицерковныхі ұмтылуларда , бекітті анау ғой уақыт , емес ,« егер құдайды болмады , оны керек ойлап шығарар еді », және емес « жай халық ақылды діндер лайық болмайды », есептей , қоғам тиісті әрқашан бөлінген болу бай Дени Дидро және басқарушы және бейшара және басқарылатындарды . емес ,, жазды , қарапайым халықтан Адам емес – Мінездемелі және бір Вольтера баспа сөз сөйлеулерінен шаруалар туралы ең ақылсыз және жауыз барлық адамдардан . :« олар өз ұрғашыларыммен және малмен жұпыны үйлерде өмір сүреді тілде сөйлейді ,- қала тұрғындарына оларда ойлар әліп , және олар еңбекпен оларды айти алады ; бағына , өздерінің білмей ризалығына , адамға қауырсынмен құлақтың ар жағында – патшалық шенеунікке , олар жартыны оған қайтарады ананы , өз бет терінде қаржы табады емес олар айқын күндермен жиналады қандайда – біреу орналастыруда және іске асырады — ырымдар онда , адамды тыңдай , киінгенді басқаша , немен олар , олар жетілген түсінбейді ; олар кейде дабыл дыбыстарының астына өз жұпыны үйлерін тастап кетеді , дайындар ұқсас өзіме өлтіруге жүру болмашы төлеудің артынан , Сондай жабайы адамдар болады барлық Европаға олар үйлер жеңіл табыс кіргізе алар еді . ». Ағартушылары . Рационалистілердің және — көптеген ойлары түсінді , бірақ тарихке көбірек зор ілтипат оларды айырды . Жалпыда тарихке жағымсыз , жексұрын жатты , таза ойша пайымдау жолмен адамдық қоғам оқу мүмкін есептей . Ағартушылар ғой есептеді , не адам зерттеу негізгі заты бар , және тарихте саяси және философиялық насихатқа арналған материал табуға болады , саяси әділетсіз сондықтан тарих зерттеуі болды . Ағартушылар сонымен қатар — историчныларды болды – дін тарихында , мысалы , олар өрескелдіктің , ырымшылдықтардың және алдау ештеңе , басқа көрмеді , есептей , не барлық мынау мүмкін түсінікті тек қана дәл осылай . Олар мифтарды түсіну және түсінуге сонымен қатар бастартыды – анау ғой Вольтер , айтып бере туралы көнелерді мифтарда айналулармен және тамашалармен , жазады , не « мына жағдайда өзінді адам сезеді , қалай үйде жындылардың немесе алаяқтардың алдында , өте өрескел жұмыс істейді », және « ең ақылсыздар – аналар , кім мән табуды қалады бұларды мағынасыз ертегілерде және кім есі ауысуға ақыл енгізуді қалады Тарихті ең алдымен ағартушылар мақұлдады мектепті сияқты адамгершіліктің және саясатшылар . Ағартушыларда пікірде болды , не , дерексіз бірліктердің қатары маңызда өзімен халық ұсынады , тарих жүруінде салыстырма аз алмастырады , және қайсылармен әркім айлалы әрекеттер өндіруге болады , дәл осылай қалай мынау енжар көпшілік . Үстіңгі жағынан саяси реформа сондықтан тиісті өткізілу , және салыстырмалы береке мына жолмен халықтарға қамсыздандыруға болады . Мына негізде саяси идеология қалыптасты « білімді абсолютизмның ». француз білім беру тарихшыларына арналған Қытай мінездемелі болатын — дәріптеушілігі тіпті , қайда білімді дана дара билеуші конфуциански ережелері сияқты білімді шенеуніктермен – философтармен . Тарихшылар – ағартушылар нақты материал кең тартуға ұмтылды , және де , , одан жоюға ұмтылды барлық кездейсоқ , бірақ оларды анау жетіспеушілікпен болды , не олар бірде немесе қайнарлардың салыстырма аз санында өте кең шығаруларды сала алды , өз жалпы ойлардың көркемдеуіне арналған фактілер қарапайым теріп ала . Ағартушылар анау ғой уақыт төңкерді және зерттеу өз бағдарламасын және тарих түсінулері . Сәйкес оған , фактілердің білімін самоценно емес , рух , мінездер , тарихте негізгі халықтардың әдеттері керек оқу . Шуваловуға хатта Вольтер ғылым даму сондай жоспарын ұсынды :« қазір білуді қалайды , қалай ұлт өсті , қандай заман басында оның елі болды , туралы қайсыда сөйлеу жүреді және осы шақ қалай әскерділердің сан , ұлт асырады және асырайды ана уақыттардан өсті , қандай оның саудасы және қалай ол кеңейді , қандай өнерлер пайда болды самой елге және қандайлар сырттан онымен кірме болатын және содан соң жетілдірілген қандай шамалау мемлекеттік кірістерді болды өткенде және қазіргіде қалай теңіз күштерді пайда болды және дамды ; қандай ақсүйектер аралық сандық арақатынас болды , қожа-молдамен және сопылармен және аралық олардын және диқандармен және д т . .». мынау тарихи ғылыми зерттеулердің бүтін бағдарламасы . Бірінші жоспарға сайып келгенде ағартушылар техниктерді зерттеуді итеріп шығарды ,экономиканың ,мәдениет тарихтарын . 2. Францияда ағартушылық тарихнамасы Ірі ойшымен білім беру замандары , қайсыда зерделі қойма типтік сызықтары белгілі және мына дәуір негізгі ойларының , Вольтер болды ( мынау Франсуа Мари Аруэ баспа бүркеншік аты (1694–1778). ол сот шенеунік ұлымен болды , ақын сияқты бастады – сықақшы және өз шығарма артынан Бастилиида болды , кейін ненің жөнелтілген болатын францийда . 1726–1729 гг . ол Англияда қан тамырларының , не көзқарастардың оның дамуда үлкен роль ойнады . Ол саяси қатар , ағылшын философиясын , Англияда дәл ғылымдар және ағылшын көркем әдебиетті оқыды . Қайтару бойынша 1734 жылға францийға ол жариялады « философиялық хаттың » Англия туралы , бірақ мынау шығару конфискеленген болатын , ал Вольтеру Голландияда жасырынуға тура келді . Содан соң оның шығармашылығына назар (1715–1774) ықылас білдірді , және Вольтер жазды ізетті – монархистік тонда , сарай маңындағы ақын атақ және тарихнамашының 1746 жылға нәтижесінде алып , бірақ тағы да аударып кетті өзінді молшылықсыз маркиздар сүйікті әйел ауласы жанында деп Помпадур ( Антуанетта Жанна Пуассон (1721–1764). қан тамырларының Вольтер 1750 жылы жанында пруссиялықты , Швейцарияда Ферней имениесі содан соң сатып алды . Вольтер 84 жылына өз өлім қарсаңында Парижға қайтыды және1778 г. академия директорымен белгіленген болатын. Вольтера тарихи туындылары –« ғасыры »,« тәжірибе мінездер туралы және халықтардың рухінде және туралы негізгілерді — ұлы тарих оқиғаларында дейін ». Вольтер есептеді , не білімд Скачать |